10 листопада Destiny 2 зазнає колосальних змін. Доповнення Beyond Light четвертий рік існування одного з наших улюблених ігросервісів, суттєво струсонувши все, до чого ми так звикли. Нас чекає нова планета, нова кампанія, новий елемент з трьома новими підкласами, перероблена система прогресії, нагород, а також цілком нові стартові квести для нових гравців.
Здавалося би, що тут думати? Раз таке діло, то варто дочекатися доповнення, а тоді вже вриватися у “свіжу” та підрихтовану Destiny 2. Втім, зважаючи на всі нещодавні анонси Bungie, все ж є кілька причин розпочати свою знайомство з Destiny 2 не в листопаді, а на кілька тижнів раніше.
1. Пограти в те, що скоро зникне
Якби Bungie й досі лишилася в лапах Activision, то зараз ми би з вами уже мали би Destiny 3. Втім, відколи розробники вибороли собі незалежність, вони вирішили піти второнами ігросевісними шляхами і розвивати одну гру на роки вперед. Та потім ми довідалися, що Bungie планують закидати в Destinу не лише нове, а й старе — восени ми отримаємо Космодром, рейд, кілька страйків та екзотичну зброю із першої частини. І рано чи пізно весь наративний контент першої Destiny переїде в другу частину.
Втім, таке злиття двох ігор матиме свою ціну. З одного боку, розміри клієнта надміру зростуть, а з іншого — старі баґи ризикують просто-напросто зламати гру. Тож розробники створили програму Destiny Content Vault, згідно якої вміст гри буде доступний не весь відразу, а в певній ротації — раз на кілька місяців розробники забиратимуть певні локації чи режими гри, натомість пропонуючи нам щось нове.
І от на старті четвертого року розробники приберуть гри аж половину планет та весь пов’язаний із ними контент — кампанії, пригоди, страйки, ігрові режими, рейди та навіть мапи в мультиплеєрі.
Тому поки ще лишилося 5-6 тижнів, саме час відвідати Меркурій, Титан, Марс та Іо, помилуватися іншопланетними краєвидами, пройти тамтешні страйки (їх небагато, але вони дуже навіть достойні) і забігти раз-другий у Паноптикум. Тим паче, якщо ви новий гравець, чинний стартовий ланцюжок завдань якраз вас поступово проведе по більності з цих локацій.
Якщо кортить, можна заодно пройти і кампанію “ванільної” Destiny 2 та доповнень The Curse of Osiris і Warmind. Їх, що важливо, гра вам не запропонує сама — кампанії слід активувати в Аманди Голлідей в ангарі на Вежі.
Окремим пунктом ідуть рейди. Вони у Destiny 2 напрочуд круті. Ви знаєте, наскільки скептично я ставлюся до кооперативних режимів, але Bungie дійсно працювали так, щоби це дійсно було не “бігаємо разом та відстрілюємо ворогів”, а справді співпраця шести гравців, де кожен має свою роль та робить вагомий внесок в успіх (або провал) тої чи іншої пригоди.
П’ять рейдів, які в листопаді зникнуть на певний період часу, зараз не мають практичного жодних обмежень стосовно рівня чи спорядження, тому в них можна заскочити хоч відразу після створення персонажа. Щоправда, спершу вам слід знайти ще п’ятьох напарників, бо рейди з цілком зрозумілих причин не мають автопідбору гравців.
Втім, конкретно з рейдами вам завжди охоче допоможуть гравці клану “Серфери Чумацького Шляху” — власне, саме вони свого часу мені відкрили справжній смак рейдів у Destiny 2. Тож поки ще лишилося трохи часу, ветерани клану готові допомогти новим гравцям із проходженням рейдів-які-скоро-зникнуть. А подивитися там є на що, повірте.
2. Набрати собі хороший лут на прийдешні сезони
Нема нічого страшного в тому, щоби починати новий сезон голим-босим — луту в Destiny 2 вистачає, то ж ви досить швидко розживетеся чимось непоганим. Втім, зараз гравці мають змогу швидко отримати крутезне спорядження, яке прослужить не один місяць як у повсякденних забігах, так і під час проходження ендґеймового контенту.
Конкретно зараз є чудова змога швидко та без надмірних зусиль нафармити собі чи не найкращих представників свого класу зброї: автомат Gnawing Hunger, меч Falling Guillotine та екзотичний пістолет Traveler’s Chosen. Навіть з посередніми характеристиками й перками вони будуть дієвими знаряддями у всіх режимах гри. А в процесі вам ще випаде достатньо броні для обраного класу, тож до початку нового року ви вже приблизно прикине, ким і з чим вам грати найприємніше.
3. Стати свідком переломних подій для світу Destiny 2
Destiny має всесвіт з багатющим лором… і в цьому довгий час полягала вся проблема. Бо лор, яким би багатим і пропрацюваним він не був — це те, що вже сталося до нас. Пройдене. Пережите. Мертве.
А от зі “живим”, з подієвістю, у Destiny були проблеми майже впродовж усього свого існування. Наприкінці основної кампанії D2 нам закинули гачок, мовляв, нарешті почнеться щось відбуватися! Ага, хрін там. Два роки все й далі топталося на місці. Минулого жовтня вийшло доповнення Shadowkeep, яке нарешті просунуло основну сюжетну лінію гри… на пів міліметра, а потім 9 місяців гравці знову займалися всілякою дурнею й жували пережоване.
Аж поки не почався одинадцятий сезон.
Destiny нарешті зрушила з мертвої точки і хай поволі, але стабільно рухає вперед магістральну історію (чого, до речі, Warframe і досі не робить). У Сонячну Систему прибули таємничі кораблі-піраміди і вони готуються щось вчинити з уже згаданими Меркурієм, Марсом, Іо й Титаном. Тож зараз якраз триває квест “Евакуація” в ході якого ми повинні повернути всіх важливих персонажів кожної з планет на Землю, поки не стало запізно.
“Евакуація” — це такий собі прощальний тур локаціями та бесіди з персонажами, які скоро зникнуть. Квест досі триває, а як саме він закінчиться — наразі невідомо, хоча нас уже готують до того, що це буде одна з найграндіозніших подій за всі роки існування дилогії Destiny.
4. Провести бесіди з Пітьмою
Destiny — це історія протистояння кружечка й трикутника. Якщо коротко ввести в курс справи, то в далекому майбутньому в Сонячну систему систему прибув Мандрівник — іншопланетна сферична сутність, якій сподобалося наше Сонце, тож Мандрівник вирішив тут залишитися і ділився з людством знаннями, які привели до настільки благодатних часів, що їх назвали Золотою Добою.
Аж ось у Сонячну систему почали прибувати й інші цивілізації, щоби хапнути й собі трошки Мандрівника. Прибула навіть таємнича Пітьма — споконвічний ворог Мандрівника. Ясна річ, почалися вікові битви, людство опинилося на межі знищення, тож Мандрівник пожертвував собою, щоби прогнати Пітьму.
Та перш ніж витратити всі сили й “впасти в кому” мандрівник зробив людству останній дарунок — життєву силу, яку в Destiny кличуть Світлом. І от Світло (в подобі маленьких мислячих Привидів) взялося шукати й воскрешати з мертвих найдоблесніших воїнів, щоби ті і людство за стінами Останнього Міста захищали, і самого Мандрівника берегли. Так і з’явилися Вартові.
Аж ось вийшов Shadowkeep, гравці вперше в Destiny 2 повноцінно зіткнулися з Пітьмою — і це геть не те, про що нам розповідали раніше (та навіть близько не схоже на чорнослиз, який нам показували у першій частині) В одному з активних квестів останнього сезону Пітьма потроху виходить на зв’язок та видає нам найкращі речі, які коли-небудь були написані для Destiny. Її монологи, повні неоднозначностей та багатогранного розгляду звичних нам речей, діють як і заповідав дядечко Сократ — змушують сумніватися і самому робити висновки, шукати істину, а не сліпо вірити тому, що тобі кажуть.
Пітьма не просто розмиває образи “хороших” і “поганців”, якими нам розмахували перед носом понад 6 років — вона додає цілком нову точку зору та розвалює все, на чому стільки часу трималася Destiny… тим самим надаючи цьому, на перший погляд, простому космічному фентезі такої бажаної багатьма глибини.
Єдиний нюанс — бесід із Пітьмою в грі поки мало (але їх неодмінно буде більше з часом) і закріплені вони лише за сезонним квестом та відвідинами одного NPC на Місяці.
5. Зрозуміти, чи потрібно вам оте PvP
Попри те, що всі попередні причини обертаються довкола PvE, раз ми говоримо про гру від Bungie, то оминути увагою мультиплеєр просто неможливо. Тим паче, що є величезний пласт гравців, яким здебільшого класти з височезної дзвіниці на ваші квести-страйки-рейди — ці люди безвилазно сидять у мультиплеєрі та горя не знають.
Bungie вміють робити захопливі мультиплеєрні сутички, а Destiny 2 приваблює ще й тим, наскільки там усе швидко й зручно — навіть згоріти не встигнеш у разі програшу. Звісно, якщо ми говоримо про звичайний матчмейкінг, а не про рейтинговий режим чи Випробування Осіріса (ендґеймова PvP активність для готовий команд із 3 гравців, яка проходить лише на вихідних).
Тож поки є трохи часу, ви зможете відразу визначитися, чи будете виграти в мультиплеєр і наскільки часто. А якщо PvP захопить вас значно більше, ніж решта контенту, то ви якраз встигнете собі зібрати життєздатний білд для нового сезону та шпекати тих, хто заскочить у Destiny 2 після 10 листопада. А таких людей буде чимало.
Destiny 2 доволі довго була проблемною грою, про що ми регулярно всім нагадували. Втім, тепер, після довгих місяців стагнації та повторення старих помилок, Bungie нарешті почала рух уперед. Нова доба Destiny 2, на порозі якої ми зараз перебуваємо, має всі шанси стати найкращим/найпрогресивнішим періодом в існуванні цієї серії. Тому нам, палким шанувальникам цієї гри, дійсно хочеться і залучити нових людей, і допомогти їм ознайомитися з особливо захопливими частинами Destiny 2 (рейдирейдирейди).
Тож сміливо рушайте у мандри світами Destiny та вступайте до лав Серферів Чумацького Шляху! (сервер клану в Discord)
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!